« Ելք » ստուգատես

Ես Արեգն եմ, ես 9 տարեկան եմ։ Ես ունեմ չորս եխբայր։ Ես սիրում եմ նկարել,խաղալ, և շա՜տ եմ սիրում հեծանիվ վարել։ Ես գնում եմ ֆուտբոլ խաղացել։

Ընթեցանություն`

«Ծիծեռնակին» հեքիաթը ինձ շա՜տ դուր է եկել։

Մաթեմատիկա`

Այս տարի սովորել եմ բազմպատկել,և սովորել եմ նոր ձև բաժանելու համար։Ժամացուցի հետ ենք աշխատել։

Մարմնակրություն

Ես այս տարի հեծենիվ մախցնացել եմ, ես այս տարի սովորել եմ ոնց երկու անիվով քշիր։

Մեդիահմություն`

Իմ աշխատանքները կարեղ եք տեսնեք այստեղ։

Ես իմ բլոգու ունեմ 18 հրապարակում։

Ես և շրջակա աշխարհը՝

Մենք խոսել ենք տեզրքի և աստղրի մասին

Մենք սովորել ենք ինչպես ախփը տեսավորի։

Կերպարվեստ, տեխնոլոգիա՝

Մենք այս տարի պատրաստվել շատ օրիգամի։ Մենք կուաշով նկարել ենք Գառուն, Ամառ, Աշուն,Ձմառ

Իմ նյութերը կարող եք տեսնել այստեղ։

Ճամփորդություն՝

Մենք շա՜տ ենք ճամփորդել այւ տարի։ Մենք գնացել ենք Garni Crystaline,քարերի սինֆոնիա,պաղպաղակի գոռծարան։

Այս տարի ես սովորել եմ աշկաել բլոգում։Նյութեր աշխատանքներ

Անգլերեն՝

My name is Arek. I am nine. I am a schoolboy. This year I have learnt

many new things. I can speak about seasons!, I know months and weekdays.

I can count from one to ten thousand. I can describe me, my friend, my house.

I can tell the exact time. I know two tense forms. Present Simple and Preset Continuous.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *